Du handler med..

 

Hey Sunshine ApS.
Gyldenstenvej 25
5230 Odense M
Tlf. 0045 21314540

E-mail: kontakt@heysunshine.dk
CVR-nr. 37859141

Bestilling og betaling

Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.

Hey Sunshine ApS. tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer, leveringssvigt fra vores leverandører og tekniske fejl.

Bestilling

Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse. Skulle du ikke modtage denne bekræftelse inden for 1 time, bør du kontakte os. Du vil desuden modtage en ny mail samme dag, som din ordre er afsendt.

Når du handler med Hey Sunshine ApS. indgås aftaler på dansk.

Hvis du ønsker at modtage en ny kopi af din ordrebekræftelse, bedes du venligst sende os en mail på kontakt@heysunshine.dk

Betaling

Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder. Den mest sikre - og den betalingsform, vi anbefaler alle kunder -, er at betale med et betalingskort. Vi accepterer følgende korttyper:
  • Visa/Dankort
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Maestro

Derudover modtager vi betaling via MobilePay på nr. 24620 og bank, Spar Fyn reg.nr. 0828 kontonr. 0010071992.

Onlinebetaling med kort

Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt.
Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder, at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.

Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger, der er opgivet, er rigtige.

Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb - hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke forhøje det godkendte beløb.

Leveringstid

På tipier og andre bestillingsvarer skal du regne med 2-3 ugers ventetid. Dette kan øges op mod jul, men så får du besked. Øvrige varer pakker og sender vi inden for 1-3 dage, efter du har lagt bestillingen og gennemført købet. Bestiller du i weekenden eller på en dansk helligdag, sender vi på 1. eller 2. hverdag efter.

Vi sender altid bestillinger i indkommende rækkefølge. Ved udsalg, fødselsdag eller lignende kan der derfor forekomme længere leveringstid. Dette vil blive oplyst på siden.

Forsendelsesomkostninger

Levering

Vi sender med GLS til nærmeste pakkeshop eller til en erhvervsadresse for kr. 45. Ønsker du levering til en privatadresse, vil der være et tillæg på kr. 19.

Køber du for mere end kr. 499, er der fri fragt til nærmeste pakkeshop.

Der vil blive fremsendt et ”Track-and-Trace”-nummer, så det er muligt at følge bestillingen herfra til det aftalte leveringssted.

Reklamation og fortrydelse

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Hey Sunshine ApS. vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Ønsker du at gøre krav på din reklamationsret, skal henvendelse til og reklamationer sendes til:

Hey Sunshine ApS.
Gyldenstenvej 25
5230 Odense M

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Produkter, som ikke er lavet med personligt præg, kan naturligvis returneres inden for 14 dage efter forbrugerloven. Det forudsætter, at produktet er i samme stand, som da du modtog det, og at plomberede varer ikke er åbnet.

Der gives 14 dages fuld returret på almindelige varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager dine varer. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@heysunshine.dk.

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

For custommade produkter gælder

Vi gør os umage med hvert enkelt produkt, vi syr, og er der fejl, skal det naturligvis enten rettes eller udskiftes. Men derudover kan vi desværre ikke tage disse særlige bestillinger retur og giver heller ikke pengene tilbage. Dette gælder i overensstemmelse med Købeloven. Læs mere her

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt købt i vores wbshop, kan du kontakte:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her... Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail-adresse: kontakt@heysunshine.dk.